بازار یراق

بلاگ تخصصی بررسی یراق آلات

بازار یراق

بلاگ تخصصی بررسی یراق آلات

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

لولا وسیله مفصل‌داری برای اتصال دو قطعه است بطوری که یکی یا هر دو قطعه بتوانند تا چند درجه حول محور لولا دوران کنند. در قدیم به لولا، لولب هم گفته می‌شد.

هر چند استفاده از لولاها برای اتصال لنگر های در به چهارچوب یا پنجره خانه ها به چهارچوب و قاب رایج تر از موارد دیگر بوده است اما موارد استفاده از لولا بسیار متنوع بوده و محدود به موارد خاص نمی باشد. که در عصر حاضر از لولا ها برای اتصالات کابینت ها استفاده می کنند که به آن لولا گازور گفته می شود.علاوه بر لولا درب و لولا گازور کابینت انواع دیگری از لولا مانند لولا مخفی یا لولا گازور شیشه موجود می باشد که می توانید برای مطالعه توضیحات جامع تر روی هر لینک کلیک کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۸ ، ۰۹:۳۷
بازار یراق سبحانی

اکسسوری آشپزخانه چیست؟

کابینت آشپزخانه از جمله مهم ترین قسمت آشپزخانه برای نگهداری ظرف و ظروف و مواد غذایی خشک است. اگر کابینت فضای کافی برای نگهداری وسایل نداشته باشد, بهم ریختگی و آشفتگی در فضای آشپزخانه ایجاد میشود. بنابراین کابینت ها باید امکاناتی جهت استفاده بهینه از فضا را داشته باشند تا هم نظم و ترتیب در آشپزخانه ایجاد کنند و هم فضای آن را زیباتر نشان دهند.

امروزه طراحان و معماران با طرح های نوین خود, گام موثری در زیباسازی محیط آشپزخانه برداشته اند. اکسسوری از جمله طرح هایی ست که به منظور ایجاد فضای بیشتر در کابینت اجرا میشود و علاوه بر زیبایی, بهینه سازی در فضای آشپزخانه را به ارمغان می آورد. جنس اکسسوری ها کف مفتولی و کف چوبی است که در کابینت آشپزخانه تعبیه میشوند و برای نگهداری وسایل و دسترسی آسان به فضای کابینت استفاده میشوند.اکسسوری ها دسته بندی های مختلفی دارند که شامل سبدهای سوپر مارکت ، مجیک کرنر ،  سبد آبچکان ، وسایل آویز  ، سطل زباله ، اکسسوری های داخل کشو می باشند.توضیحات کامل در ارتباط با هر یک از اکسسوری های کابینت را می نوانید از سایت بازار یراق مشاهده و سفارش دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۱۹
بازار یراق سبحانی

تقریبا روی تمامی درب های ساختمانی مدلی از دستگیره و قفل روی آن نصب میگردد که در مورد درب های ورودی آپارتمان و درب سرویس بهداشتی و سایر درب های فلزی یک عدد سیلندر و مغزی قفل برای عملکرد صحیح قفل نیاز می باشد. سیلندر های درب در اندازه های مختلف و با انواع کلید های دندانه دار، کامپیوتری و … موجود می باشد . معمولا جنس مرغوب استفاده شده در سیلندر ها برنج و یا سرب می باشد و در انواع مختلف در بخش سیلندر درب در فروشگاه بازار یراق سبحانی قابل عرضه می باشد.

 انواع قفل درب ساختمان باعث افزایش امنیت محل سکونت و یا کار ما می شوند که از ۴ گروه مختلف تشکیل شده اند. این گروه ها شامل قفل درب حیاط و پارکینگ، قفل درب ورودی آپارتمان، قفل درب های داخل ساختمان، قفل درب آهنی می شوند که در این لینک به صورت جداگانه و کامل به بررسی هر یک از انها می پردازیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۲۵
بازار یراق سبحانی

بدون آنکه متوجه باشیم دستگیره وسیله ای است که هر روز چندین مرتبه از آن استفاده میکنیم کلیه ی دستگیرهای درب ساختمان از یراق آلات اساسی منزل و محل کارمان محسوب میشوند  جنس دستگیره ها معمولا از زاماک، آهن یا آلومنیوم می باشد و روکش آن به روش الکترولیز آبکاری می شود و در رنگ های طلایی، کروم، زیتونی ، کافه ای  و سایر رنگ های دیگر موجود می باشد که در طول زمان و استفاده همان شفافیت و رنگ اولیه خود را حفظ می کند  معمولا وزن دستگیره یکی از فاکتور های مهم در انتخاب است که هرچه سنگینتر باشد احتمال استفاده از آلیاژ مناسب در آن زیاد است و از بابت مقاومت و کارایی عمر طولانی تری خواهد داشت. در انتخاب دستگیره به طرح و رنگ آن نیز باید دقت کرد که هم با رنگ درب و هم دکوراسیون داخلی و حتی دستگیره های سایر لوازم دکوراسیون نیز هماهنگ باشد. پس انتخاب دستگیره مناسب برای درب هم از بابت کیفیت و هم از بابت زیبایی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.دستگیره ها در انواع مختلف دستگیره روزت , دستگیر پلاکدستگیر ورودی , دستگیره الکترونیکی  , دستگیره خروج اضطراری و.. موجود هستند.

توضیحات مربوط به انواع دستگیره درب  و جدیدترین مدلهای روز را از بازار یراق مشاهده کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۵۵
بازار یراق سبحانی
آنچه در انتخاب دستگیره و ابزار یراق برای کابینت اهمیت دارد زیبایی آن است، اما پیش از انتخاب دستگیره ای زیبا دانستن نکاتی کاربردی  در مورد سایز دستگیره ها به شما کمک می کند تا دستگیره مناسب با کابینت یا درب را خریداری نمایید.

دستگیره ها در دو نوع تک پیچ و دو پیچ موجود هستند همچنین سایز های استاندارد دستگیره برای کابینت و کمد بر حسب میلی متر و از 16 , 32 , 64 ,96, 128 و .. شروع میشوند.

توضیحات کامل راجع به دستگیره ها همراه با تصاویرشون رو میتوانید ازین لینک ببینید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۸ ، ۱۳:۳۶
بازار یراق سبحانی