بازار یراق

بلاگ تخصصی بررسی یراق آلات

بازار یراق

بلاگ تخصصی بررسی یراق آلات

معرفی انواع اکسسوری آشپزخانه

چهارشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۱۹ ب.ظ

اکسسوری آشپزخانه چیست؟

کابینت آشپزخانه از جمله مهم ترین قسمت آشپزخانه برای نگهداری ظرف و ظروف و مواد غذایی خشک است. اگر کابینت فضای کافی برای نگهداری وسایل نداشته باشد, بهم ریختگی و آشفتگی در فضای آشپزخانه ایجاد میشود. بنابراین کابینت ها باید امکاناتی جهت استفاده بهینه از فضا را داشته باشند تا هم نظم و ترتیب در آشپزخانه ایجاد کنند و هم فضای آن را زیباتر نشان دهند.

امروزه طراحان و معماران با طرح های نوین خود, گام موثری در زیباسازی محیط آشپزخانه برداشته اند. اکسسوری از جمله طرح هایی ست که به منظور ایجاد فضای بیشتر در کابینت اجرا میشود و علاوه بر زیبایی, بهینه سازی در فضای آشپزخانه را به ارمغان می آورد. جنس اکسسوری ها کف مفتولی و کف چوبی است که در کابینت آشپزخانه تعبیه میشوند و برای نگهداری وسایل و دسترسی آسان به فضای کابینت استفاده میشوند.اکسسوری ها دسته بندی های مختلفی دارند که شامل سبدهای سوپر مارکت ، مجیک کرنر ،  سبد آبچکان ، وسایل آویز  ، سطل زباله ، اکسسوری های داخل کشو می باشند.توضیحات کامل در ارتباط با هر یک از اکسسوری های کابینت را می نوانید از سایت بازار یراق مشاهده و سفارش دهید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۹
بازار یراق سبحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی