بازار یراق

بلاگ تخصصی بررسی یراق آلات

بازار یراق

بلاگ تخصصی بررسی یراق آلات

پیچ الیت چیست؟

سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۴۳ ق.ظ

این پیج در سال ۱۹۸۰ توسط شرکت HAFELE  تولید شد. با پیچ الیت امکان را خواهید داشت که دو قطعه چوبی را به‌صورت دائمی یا موقتی در کنار یکدیگر متصل کنید. به‌عنوان مثال یکی از پرکاربردترین موارد استفاده از پیچ الیت تخت خواب‌های ساخته شده با ام دی اف هستند. احتمالاً در تخت خواب خانه‌ی شما هم از این اتصال برای متصل کردن قطعه‌ها استفاده شده است. دلیل استفاده از پیچ الیت در تخت خواب چوبی قابلیت باز شدن این پیچ است به عبارتی شما می‌توانید تمامی قطعات تخت خواب را از یکدیگر جدا کنید و پس از انتقال به محل جدید دوباره به‌آسانی به هم متصل کنید. اتصالات الیت در انواع مختلفی به بازار عرضه می‌شود که می‌توان به اتصال الیت سیلندر بلند، الیت با سیلندر کوتاه، الیت دو طرفه، الیت صفحه بند، الیت بازوی و… اشاره کرد.

اجزاپیچ mini fix یا پیچهای الیت از سه قسمت تشکیل شده است که عبارتند از یک پیچ و یک مهره (خرچنگی) و یک رول پلاک که به صورت کامل در مقاله مربوط به پیچ الیت توضیح داده شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۵
بازار یراق سبحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی