بازار یراق

بلاگ تخصصی بررسی یراق آلات

بازار یراق

بلاگ تخصصی بررسی یراق آلات

یراق چیست؟

دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۱۴ ب.ظ

در زمان های بسیار قدیم بعد از اینکه انسان توانست فلزات را آب کرده و با آن ابزار آلات زندگی خود را بسازد واژه ی “یراق” برای افسار و زین متصل به اسب و چهارپایان استفاده میشد.

بعد از گذشت زمان و به وجود آمدن انواع سلاح ها ، “یراق” به مدل خاصی از سلاح گفته میشد که در زمان استفاده از جنگ ابزار های فلزی مثل شمشیر و نیزه از آن استفاده میشد.

امروزه به ابزارات فلزی که با ذوب کردن فلز و شکل دادن با قالب ساخته شده و آبکاری میشوند  “یراق” گفته میشود .

همیشه و در هرجایی که فکر کنیم این ابزارها در کنار ما بوده اند و برای راحت تر کردن کارهای خودمان از یراق آلات استفاده کرده ایم ولی به آنها بی توجه بوده ایم. اگر دقت کنید میبینید که دستگیره درب و پنجره ،دستگیره کابینت ،  شیر آب ، قلاب لباس ، مغزی در  و… در زندگی ما وجود دارند.ما به یراق آلات  نیاز داریم و زندگی بدون آنها بسیار سخت خواهد بود.پس انتخاب صحیح و با کیفیت یراق آلات میتواند تاثیر بسزایی در زندگی ما داشته باشد .

یراق الات به دو دسته یراق الات درب و یراق الات کابینت تقسیم میشوند که می توانید با کلیک بر روی هر کدام از  لینک ها توضیحات جامع تری راجع به هر دسته بندی بدست اورید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۱۱
بازار یراق سبحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی