بازار یراق

بلاگ تخصصی بررسی یراق آلات

بازار یراق

بلاگ تخصصی بررسی یراق آلات

قفل استخری چیست؟

سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۱۶ ق.ظ

شاید شما هم به عنوان مسئول یک فضای تفریحی و ورزشی پر رفت و آمد بارها مجبور شده اید از پیام ” مراقب وسایل شخصی خود باشید ، مدیریت هیچ مسئولیتی در مقابل گم شدن آنها ندارد ” استفاده کنید یا به عنوان مراجعه کننده به محیط هایی مانند استخر ، باشگاه یا سالن های زیبایی و مکان های تفریحی دیگر با این پیام مواجه شده اید . قطعا همه ما با دیدن این نوع پیام ها دچار نگرانی و استرس می شویم و قطعا در هنگام ورزش و تفریح یا انجام کار تمرکز کافی نداریم و همیشه نگران وسایل مان هستیم . مراقب وسایل شخصی خود نباشید، قفل الکترونیکی کمد مسئول مراقبت از وسایل شماست !

قفل های هوشمند امروزه از مهمترین ابزار برای افزایش امنیت و آسایش در ادارات و سازمان ها، باشگاهها , استخرها ، هتل ها و تمامی مکانهایی که از نظر امنیتی و حفاظتی اهمیت بسیاری دارند، است.
از جمله این قفل های هوشمند میتوان قفل استخری و قفل هتلی را نام برد.   قفل استخری و قفل هتلی با بهره گیری از مدرن ترین تکنولوژی میکروکامپیوترها بالاترین امنیت و آسایش را برای سازمان ها، باشگاهها و هتل ها تامین کرده و در کنار یک برنامه و نرم افزار مدیریتی نظارت و کنترل جامع کلیه اتاق ها صورت میپذیرد.قفل های استخری در دو نوع آنلاین و آفلاین موجود می باشند.در نوع آفلاین یک قفل الکترونیکی می باشد که کاملاً به صورت مستقل و بدون نیاز به هر گونه سیستم جانبی و نرم افزاری می تواند عمل نماید .

قفلهای آنلاین  قفل هایی هستند که برای کارکرد خود نیاز به سیستم های نرم افزاری دارند و با ارتباطی که با نرم افزار مجموعه دارند عمل می نمایند.این قفلها مزایای بسیاری دارند که از جمله مهمترین آنها می توان به عدم نیاز به کارت/دستبند مجزا برای قفل ،  امنیت بالا ، ثبت لاگ استفاده از قفل ، مدیریت یکپارچه توسط نرم  افزار ، اولویت بندی تخصیص و ….  آنها اشاره نمود. نمونه ای از قفل های افلاین وجود دارند که قابل ارتقا به مدل انلاین هستند.در مقاله مربوط به معرفی قفل های استخری انواع نمونه های قفل استخری به صورت کامل توضیح داده شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۱
بازار یراق سبحانی

نظرات  (۲)

۲۶ مرداد ۰۱ ، ۱۷:۱۳ بیتا نگاهدار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی