بازار یراق

بلاگ تخصصی بررسی یراق آلات

بازار یراق

بلاگ تخصصی بررسی یراق آلات

معرفی قفل برقی درب

دوشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۲۵ ق.ظ

قفل برقی یکی از اجزای قابل استفاده در درب پارکینگی می باشد که با به کار بردن آن می توان ضریب امنیت درب منزل را بالا برد. بیشتر جکهای اتوماتیکی که در حال حاضر در بازار وجود دارند ، آنقدر قدرت دارند که بتوانندمانع نفوذ افراد غریبه در ساختمان شوند ، اما با این حال اگر کسی بخواهد از داخل ساختمان بدون ریموت درب اتوماتیک را باز کند ، می تواند به گونه ای این کار را انجام دهد. در اینجاست که قفل برقی می تواند اطمینان زیادی به درب دهد.

قفل برقی معمولا در دربهای لولایی استفاده می شود و در اپراتورهای کشویی کاربردی ندارد. این نمونه قفل ها به دلیل محفوظ بودن زبانه قفل قابلیت سرقت و یا باز کردن آن عملا وجود ندارد علاوه بر اینکه با طراحی منحصر بفرد زبانه در داخل قفل چفت شده و در صورت تکانه یا ضربه دو لنگه درب به هم قفل می شوند. تمامی مدلهای معرفی شده قفل ها قابلیت وصل به دربهای اتوماتیک  را دارد، علاوه بر این قابلیت اتصال به آیفون تصویری را نیز دارد.

قفل های برقی به دو دسته تقسیم میشوند

قفل برقی زبانه دار

قفل برقی کله گاوی یا لاک پشتی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۲۳
بازار یراق سبحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی