بازار یراق

بلاگ تخصصی بررسی یراق آلات

بازار یراق

بلاگ تخصصی بررسی یراق آلات

معرفی انواع ریل کابینت

دوشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۳۷ ق.ظ

 

در گذشته برای حرکت کشو در فایل ها و کالاهای چوبی از یک زهوار چوبی که بر روی بدنه متصل میشد و یک شیار که بر روی بدنه کشو ایجاد می گردید استفاده میشد. اما امروزه برای حرکت آسانتر کشو و راحتی کار از ابزار و یراق آلات و قرقره های مخصوصی که به بدنه جعبه کشو و بدنه کار نصب می گردد ، استفاده می شود.اینک با انواع ریل که در میزهای آرایش،کمدها و کابینت آشنا می شویم.

انواع ریل عبارتند از ربل های فایر, ریل های ساچمه ای  ,ریل های تاندوم و ریل های تاندوم باکس

ریل فایر

ریل های فایر یا سفید که جز ریل های اولیه بودند به صورت  فلزی عرضه می شوند. ریل های ساده دارای دو نوار فلزی یا  هستند و روی هر یک قرقره ای نصب شده است و مناسب کشوهای سبک می باشد.

 

  ریل تلسکوپی یا ساچمه ای

پس از ریل های فایر ریل های ساچمه وارد بازار شدند .این ریل ها مناسب کشوهای سنگین می باشد. در دو نوع ۲ تکه یا باریک  و ۳ تکه یا پهن موجود می باشند در زیر بدنه هر جعبه یک ریل نصب شده و لنگه دیگر آن بر روی بدنه کار (میز آرایش وکابینت و ….) از داخل نصب می گردد. ریل ساچمه ای به دلیل داشتن حرکت روان تر و قابلیت باز شدن بیشتر ، استحکام بالاتر تنوع در سایز( ۲۰ تا ۱۰۰ سانتی متر)،  ضامن های اطمینان،  نسبت به ریل معمولی در صنعت کاربرد بیشتری دارد.

ریل تاندم

پس از ریل های ساچمه ای  ریل های تاندم وارد بازار شدند.بر خلاف ریل های ساچمه ای که دارای ساچمه می باشد مکانیزم استفاده شده در ریل های تاندم پمپ میباشد . این ریل ها مناسب کشوهای سنگین می باشد.انواع ریل تاندم  به سیستم آرامبند مجهز هستند. سیستم آرام بند یعنی با هر شدتی که کشو بسته شود ریل تاندم سرعت آن را به صورت اتوماتیک تنظیم می کند.

ریل لگرا

ریل لگرا آخرین و مدرن ترین ریل کشو عرضه شده در بازار است.در سه ارتفاع کوتاه متوسط و بلند موجود می باشد.تاچ ریل های لگرا قوی تر از بقیه ریل هاست و با یک لمس ظریف باز می شود.

توضیحات کامل تر همراه با تصاویر هر ریل را می توانید از این لینک مشاهده و مطالعه نمایید

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۲۳
بازار یراق سبحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی